2015年6月21日星期日

Hvordan skal man behandle med nyreinsufficiens efter nyretransplantation

Navn-Buyan Køn-kvinde Alder-54 Land-Mongoliet Diagnosis- nyreinsufficiens efter nyretransplantation
Patienternes historie
Jeg er en patienter kæmper med nyresygdom i 36 år, kan man ikke forvente, hvordan jeg passerede dette 36 år.
Da jeg var kun 18 år, når andre nyder de smukkeste dage i livet, havde jeg startede lider danne nyresygdom. Jeg fandt dette i en fysisk undersøgelse. Jeg havde blodtryk så højt som 220/120 mmHg, renal er mindre end før, kreatinin forøget til 700 pmol / l. Lægen fortalte mig, jeg havde livet risici til enhver tid. Jeg frygtede at forlade mine familiemedlemmer, min kære mor, far. Og jeg fortalte også, at der ikke var nogen anden mulighed end dialyse eller nyretransplantation.
Mine betingelser blev værre og værre, fandt jeg min nyre donator, og jeg gjorde nyretransplantation. Mens desværre skete mareridt igen, min nye nyre havde problemer igen. Jeg led af nyreinsufficiens efter nyretransplantation.
Jeg vidste, at jeg ikke kunne acceptere nyretransplantation igen, nu min krop kan ikke stå afvisningen respons efter nyretransplantation. Jeg må finde en effektiv behandling af nyresvigt efter nyretransplantation.
Behandling af nyresvigt efter nyretransplantation
Nogle af mine venner fortalte mig, Shijiazhuang hospital nyresygdom var en professionel nyresygdom hospital, som også var den største nyresygdom hospital i Kina. Jeg derefter kontrolleres i dette hospital med alle mine forhåbninger til livet.

Jeg vidste, at behandlingen her var meget anderledes end andre steder, de kombinerer fordelene ved traditionel kinesisk medicin og vestlig medicin perfekt. Nu er mit blodtryk er stabilt og alle symptomerne er frigivet. Jeg selv Gud er velsigner mig ved at vejlede mig til Shijiazhuang hospital nyresygdom.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: