2015年6月6日星期六

Kreatinin Level Er 220

For nylig havde jeg en fysisk undersøgelse i urin og blod. Min læge fortalte mig, at min kreatinin niveau er 220 pmol / l. Er det alvorligt? Jeg har ingen symptomer. Hvilke foranstaltninger skal jeg tage? Det er, hvad en patient spurgte facebook.
For det første, så fortvivl ikke. Vi vil forklare det i detaljer for dig og du har tillid til moderne lægevidenskab.
For det andet vil jeg gerne forklare det for dig, hvad der er kreatinin. Kreatinin er en slags metabolisme produkt, som udledes gennem urinen. Det normale spektrum af serumkreatinin er 44-103 pmol / l. Hvis niveauet stiger, betyder det, at nyrefunktionen er blevet beskadiget. Især i Kina, vi primært bruger kreatinin at bedømme nyrefunktionen. Når kreatinin er 220mol / l, betyder det, at patienter har haft nyre problem, og har udviklet sig til nyre discompensation scene. Internationalt har patienter blevet kronisk nyresygdom stadie 3. Selv i denne fase, kan patienterne ikke føler nogen symptomer eller ubehag. Dog har skader i nyrerne virkelig eksisterede. Det er en kritisk fase, hvilket betyder, at hvis vi tager effektive foranstaltninger kan tilstanden være reversibel.
For det tredje, selv om der er for stor kreatinin i kroppen, vi behøver ikke tage dialyse i mange lande i verden, patienter med nyresygdom begynder dialyse, når serumkreatinin er mere end 445 pmol / l. Så hvad vi skal tage havde bedre være en kinesisk medicin, som ikke alene kan lavere kreatinin, men også har ingen bivirkninger. At forklare det, bør vi først forklare, hvorfor der er høj kreatinin. Det er, fordi de iboende celler i nyren er beskadiget, hvilket påvirker udledningen af ​​serumkreatinin. Så for at sænke det effektivt, bør vi reparere de beskadigede iboende celler i nyrerne. Micro-kinesisk medicin Osmotherapy er prioritet.

Micro-kinesisk medicin kan forlænge alle blodkar, fremme blodcirkulationen, lindre de "tre store" tilstand i renal glomeruli, reparere beskadigede nyre glomerulære basilarmembranen dermed udleder stofskiftet affald såsom creatinin ud af kroppen, etc.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: