2015年6月23日星期二

Micro-kinesisk medicin Osmotherapy for min etape 4 CKD

Navn: Brennan John Land: Amerikansk Alder: 83 Diagnose: fase 4 CKD
Hvorfor jeg kommer til Kina
35 år siden, fandt jeg jeg har forhøjet blodtryk i en fysisk undersøgelse. Blodtrykket kan være så højt som 170/100 mmHg. Jeg har ikke fundet nogen behagelig såsom hovedpine eller svimmel, eller nogle ting galt med mine øjne. Lægerne gav mig noget medicin til at sænke forhøjet kreatinin-niveau. Mit blodtryk er god på det tidspunkt.
6 år før, min medicinsk tilstand bliver værre og værre, nyrefunktion faldt kraftigt. Kreatinin nåede 1,6 mg / dl. Jeg har bange om det, og jeg tog også nogle mundtligt medicin. Men min kreatinin niveau fik højere og højere. Jeg troede, jeg kan ikke vente mere. Andre kloge jeg nødt til at gøre nyretransplantation. Jeg søgte for effektiv behandling for min stadie 4 kronisk nyresygdom på Shijiazhuang nyresygdom Hospital.
Behandling af fase 4 kronisk nyresygdom i Kina
Jeg lavede en detaljeret omfattende undersøgelse efter jeg kontrolleret i Shijiazhuang hospital nyresygdom. Jeg kan ikke tro der er så mange giftstoffer i min krop. Læge her fortalte mig det meste af nyrefunktionen har mistet. Tænkte nyre blev boblet i en så høj koncentration af giftstoffer, er det ikke underligt at lide formular sygdom! "

Læge prescripted traditionel kinesisk medicin for mig at hjælpe mig med at rense ud toksinet i min krop, så jeg fik Micro-kinesisk medicin osmothrapy tre gange om dagen. Jeg har hared af de fantastiske effekter af traditionel kinesisk medicin før, men dette er min første gang opleve mig selv. Jeg har rødmosset ansigt og fuld af energi. Jeg kunne mærke blodet flyder i mig, jeg har bedre appetit, BUN mmol / l droped 16,4-13,4, kreatinin faldet fra 202 pmol / L til 174. Jeg kan ikke tro dette kan skete på kun en måned. Så fantastisk Micro-kinesisk medicin er, vil jeg fortalt alle mine venner med nyresygdom og hjælpe dem slippe af smerter forårsaget af CKD.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: