2015年6月6日星期六

Creatinin 900, Kan jeg nægter Dialyse

Jeg er Andrew fra Australien. For to år siden blev jeg diagnosticeret med lupus nyresygdom. På nuværende min serumkreatinin er 900 pmol / L. ifølge min lokale lab indeks, skal jeg tage dialyse, så længe min kreatinin stiger så højt som 440 pmol / l. Men min læge fortalte mig, at jeg ikke kan dialyse mit blodtryk er lavt 70/50, hvilket kan føre til chok for vand, vil blive tabt efter dialyse. Jeg ønsker heller ikke at tage dialyse. Kan jeg have andre alternative valg?
Sir, så fortvivl ikke. Vi kan hjælpe dig med at finde ud af andet alternativ behandling i Shijiazhuang nyresygdom Hospital. I henhold til dine specifikke tilstand og din efterspørgsel, Micro-kinesisk medicin Osmotherapy og plasma udveksling er mere passende for dig.
For det første lupus nyresygdom er en slags autoimmun sygdom, som er forårsaget af immun sygdom. Immun sygdom fører immunkompleks ikke at aflade ud af kroppen og findes i blodet. Når de aflejringer på de renale glomerulære kapillære epiteliale celler, vil de føre til en serie af immunreaktion, som ikke kan stoppe, således skadelig nyre og fører til en række symptomer. Plasmaferese kan hjælpe os aflade immunkomplekset. Hver gang, 200ml plasma vil blive udvekslet, udleder mange affald, der ser beskidt, hvorefter vil patienterne føler sig godt tilpas. Generelt for din tilstand, du har brug for 3 gange plasma udveksling.
For det andet er du foreslog at have Micro-kinesisk medicin Osmotherapy hver dag, som kan rydde toksiner, opløse blod stasis, forbedre blodcirkulationen, herunder mikro-blodcirkulationen, og dermed reparere de beskadigede iboende celler og ombygning renal struktur og genoplive renal funktion. Desuden kan de urter i Micro-kinesisk medicin også øge immunsystemets evne, således behandling af lupus nyresygdom fundamentalt. Generelt bør du anvende Micro-kinesisk medicin 3 gange hver dag, og hver gang varer 45 minutter.
Desuden, hvis du vil, kan du også tilføje urte bad, som kan hjælpe dig med at genoprette hurtigere. Mekanismen for drogen bad er magen til det varme forår. Patienter med lupus nyresygdom er i urtemedicin bad, så vil de sved på grund af den høje temperatur af erbal medicin bad. I dette tilfælde vil toksiner i kroppen secernerer og ernæring i urtemedicin bad vil trænge igennem huden.

Ud fra ovenstående kan vi vide, at selv om serumkreatinin er 900, kan vi også nægte dialyse. Hvis du er mere interesseret i terapien i Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, bedes du kontakte os videre eller efterlade en besked for at beskrive din tilstand i detaljer. Vi er glade for at tjene.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: