2015年6月23日星期二

En indisk Patient med Diabetic Nephropathy Genopretter

Navn: Bush
Alder: 50
Land: Indien
Diagnose: Diabetisk nefropati
Sygehistorie:
Min far døde af diabetisk nefropati. I det år, jeg er 40. Jeg er bange for, at jeg ville gå til, at der for jeg har diabetes så godt, og på det tidspunkt mit blodsukker var så høj som 275 mg / dl. 5 år siden, begyndte jeg at føle hovedpine. Mit blodtryk steg også. Jeg er klar over, at jeg virkelig har brug for behandling.
Jeg er en købmand. Jeg ved, om Kina under jeg gør forretning. Jeg ved, at i Kina, der er mange mystiske og mirakuløse ting, herunder kinesisk medicin. Så jeg kom til Kina.
Da jeg ankom her, har jeg alvorligt ødem i mine ben og arme. Når jeg trykker på, vil der være en pit. Min hud er også lyse. Derudover mit blodsukker og blodtryk er begge ikke er stabil. Dengang kreatinin var 2.1mg / dl, BUN var 59 mg / dl, urinstof syre var 5.3mg / dl, GFR 29.7ml / dl ".
Efter jeg i Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, modtog jeg Micro-kinesisk medicin Osmotherapy og immunterapi. CREA er 129 mmol / l, BUN 9,9 mmol / L og mit blodsukker er også stabil.
Frem for alt, Immunterapi ændret mig. Jeg føler frisk. Min kone foreslog, at næste gang, når jeg kommer til Kina for erhvervslivet, kan jeg gøre Immunterapi gang mere.

I Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, der er nyre sygdom patienter fra hele verden. Det er ligesom en lille FN. Vi kan kommunikere med hinanden på engelsk. Vi er venner, og vi er glade her.

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: