2015年6月21日星期日

Behandlede min FSGS i Shijiazhuang hospital nyresygdom

Beskrivelse
FSGS er en slags sygdom, som beskadigede dele er mere end 50% i hele omdrejningspunktet glomerulonephritis, almindelige symptomer omfatter blod urin, protein urin og så videre. De fleste tilfælde af FSGS kan føre til nyresvigt.
Navn: Rui Hai
Køn: Mand
Alder: 22
Land: Kina (Ning Xia provins)
Kontrolleret i: den 28 Mar, 2010
Tjekket ud: på April 13, 2010
Diagnose: FSGS
Før behandling
Han led hævelse i mere end 8 år, jeg engang behandlet af immunosuppressive, men min medicinsk tilstand bliver værre og værre. Testresultaterne er så flydende: Rutinemæssig urin og urin protein 2 + + -Power felt, leverfunktion og: AVB 34,3 g / L 24-timers urin protein ration er 1,28 g / l endogen kreatininclearance: 161 ml / min.
Efter behandling:
I Shijiazhuang hospital nyresygdom, bruger vi både immunosuppressiv og Micro-kinesisk medicin Osmotherapy, skete nogle ændringer i mig, og de dårlige medicinske tilstande styres. Urin protein ændret fra 2+ til negativ 24 timer urinprotein ændret fra 1,28 g / 24 til 0,12 g / 24h, patient tjekket ud formular hospitalet med Micro-kinesisk medicin Osmothrapy. Efter 1 mund senere, behandlede han sine FSGS grundigt og nu er han arbejder og lever lige så normale mennesker.
Eksperters kommentarer

FSGS forårsaget af beskadigede iboende celler i nyrerne. Som vestlige medicin såsom immunosuppressiv kan bare stoppe symptomerne på de FSGS, men traditionel kinesisk medicinecan hjælp reparere de beskadigede celler i patienter

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: