2015年6月21日星期日

Patienter med CKD Fase 4 genopretter her

Navn: Johnson
Land: USA
Alder: 83
Diagnose: CKD stadie 4, kronisk nyreinsufficiens forårsaget af hypertensive nefropati
Sygehistorie:
35 år siden, i en fysisk undersøgelse, finder jeg ud af, at jeg havde højt blodtryk, som var så høj som 170/100 mmHg. På det tidspunkt kunne jeg ikke føle noget ubehag, så jeg kun tage i nogle hypertensor. Siden da kunne blodtrykket kontrolleres godt.
Men 6 år siden, bliver min tilstand alvorlig. Min nyrefunktion bliver unormal. Den serumkreatinin var 1,6 mg / dl. Jeg er bange for. Jeg begynder at tage i nogle oral medicin. Men det er svært at kontrollere. I et år, serum kreatinin er højt som 2.4. Jeg kan ikke vente ellers vil jeg gøre nyretransplantation. Heldigvis finder jeg ud af, at Shijiazhuang nyresygdom Hospital gør Immunterapi, og der er også kinesiske urter, som tiltrækker at komme til Kina.

I Shijiazhuang Nyresygdom Hospital, undersøgelsen fortalte mig, at der er mange giftstoffer, der er akkumuleret i kroppen, hvilket indikerer, at mere end halvdelen af ​​nyrefunktionen er beskadiget. Jeg tager Micro-kinesisk medicin Osmotherapy, som kan hjælpe mig klart væk sådanne toksiner. Adskillige dage senere, jeg føler effekten. Mit ansigt bliver lidt rødlig, og jeg føler energisk. Jeg kan endda føle, at blodet flyder jævnt i min krop. BUN falder fra 16,4 til 13,4 og serumkreatinin falder fra 202 til 174. Den kinesiske medicin er så mirakuløse. Immunterapi er et mirakel, samt

没有评论:

发表评论

Leave a Message

Name:
Email:
Skype:
Phone:
Whatsapp:
Viber:
Message: